Cactushype & Illustraties

cactushype

Sinds ik vorige week dan toch echt toe gaf aan mijn verzet tegen de catctushype ging ik maar gelijk all the way en vond ik wat fijne plaatjes als achtergrond voor mijn telefoon en laptop die ik graag met jullie deel!

hXpqoZmRhsBIEmfv7pXKbGfxUJo0Ra9vHRbhHFPR-cc

by Teri // The Lovely Drawer

cactus

Cactus crush by Naomi Elliott

koalas

Cactus Koalas by Amy Borrell

Succulent

Succulent print by Printable Quirks on Etsy

wuHAKkmQxXt8_i5h7eIdkcs3VhDTlhygXMt1mPhHhvA

by Teri // The Lovely Drawer

2 gedachtes over “Cactushype & Illustraties

Geef een reactie

