Cat in Berlin

Hi!

Seriously, dit Instagram account van Cat in Berlin wil je checken als je iedere dag deze lieve fotomodellen in je feed wilt!

sailor


Van sommige ideeën word ik zo enthousiast dat ik bijna baal dat ik ze zelf niet heb bedacht..
Zo ook het idee van de webshop van deze Duitse firma met in de hoofdrol de modellen Max Muca en Mr. Min!

Zij showen hier de schattigste bow-ties, kekke stropdasjes en hun favoriete catnip speelgoed
(ja klopt, dat zijn die stinkende dingen waar je katjes zo wild van worden).

geleDe bow-ties zijn echt awesome dus ik heb Sjaak en Boefje nu al beloofd dat ik ze allebei een mooie strik ga aanmeten.. of ze nu willen of niet.
Deze gele bijvoorbeeld, zo leuk!
Voor aan het paasontbijt is wel een goede gelegenheid toch?

muca

Mocht je je afvragen waarom de 9-jarige Max Muca zo vaak lijkt te knipogen op de foto’s: hij heeft ooit een hersentumor gehad die verwijderd moest worden en helaas is daarmee ook zijn linker oogje weggehaald. No worries, volgens zijn baasje is hij nu weer alive and kicking en geniet hij volop van zijn happy & healthy kitty life!

catinberlin

De Britse korthaar Mr. Mini is still a gentlecat in training, zoals zijn baasje het mooi verwoordt.
Waarschijnlijk bedoelen ze hiermee te zeggen dat hij zich aardig misdraagt haha :]

Voor ongeveer 30 (!!) euro is er eentje van jou en je poezebeest.
Als je een bow-tie hebt besteld krijg je hem verzonden in een mooi vintage doosje die je absoluut in je kattenaccessoirecollectie wilt hebben ;)

Mijn favorieten? De gingham bow-ties! Ik zie het al helemaal voor me.

boefje

blauww

2 gedachtes over “Cat in Berlin

Geef een reactie

