6x moody muziek voor de zondagmiddag

Vandaag is een saaie dag, zoals de zondag soms gewoon even hoort te zijn.

De hele dag draai ik al moody muziek die past bij m’n ritme van vandaag.
De video’s hebben allemaal iets gemeen, namelijk de meeslepende rustige instrumentale delen en de herhalingen die aanstekelijk werken! Luister je mee?

Als je zelf ook graag zondagmiddag muziek luistert hoor ik graag wat suggesties in de comments :)

Emil Landman – A Bargain Between Beggars “A White Room Session”

Gregory Porter – No Love Dying

KID LOCO – A grand love theme

Savoy Room – Love Crime

Amatorski – Come Home

The Cinematic Orchestra – To Build A Home

2 gedachtes over “6x moody muziek voor de zondagmiddag

  1. iederedagkoningsdag zegt:

    Ik zag het Nadine! Ik zal je vragen beantwoorden die ik nog niet van Leonie gekregen heb en ik moet zelf ook nog andere awesome blogs nomineren dus dat zal ik dan ook eens doen! Jij succes met de Liebster post ;)

    Like

Geef een reactie

