What’s in my camerabag?

canon lenzen 2 Processed with VSCOcam

Zoals je in een van mijn vorige blogpost kunt lezen heb ik een hele fijne cameratas, waar mijn camera producten inzitten! …En die ga ik er vandaag uithalen om aan je te laten zien :)

canon lenzen

Mijn tas is naast alle extra batterijen, schoonmaakdoekjes en schoonmaakpipetjes gevuld met mijn Canon 100D camera plus extra lenzen. Ze zijn allemaal van Canon en als jullie willen kan ik er nog wel eens reviews over schrijven! Ik heb erbij geschreven waar de afkortingen in de lensnaam voor staan.

Canon EF-S 10-18mm F/4.5-5.6 IS STM
Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM
Canon EF-S 55-250mm F/4-5.6 IS II
Canon EF-S 50mm f/1.8 II

Je vraagt je vast af met welke camera ik dan nu mijn foto’s maakte..
Dit was met mijn point-and-shoot Sony Cybershot DSC-HX20v camera :)

Geef een reactie

