My Etsy finds

Hey iedereen!

Zoals ik jullie al verteld heb in de blogpost over mijn bij elkaar gekocht serviesgoed ben ik gèk op handmade online shops en daarom deel ik vandaag met jullie mijn top 3 favoriete Etsy finds!
etsy finds1

De buigzame zilveren antler deer ring komt van de Apple Latte Shop op Etsy. Ik had hem binnen twee weken na mijn bestelling binnen en ben er echt blij mee!

In de Etsy shop van iCamShop kocht ik de grote leren versie van de crossbody cameratas in de kleur ‘coffee’. Inclusief verzendkosten heb ik er 50,- euro voor betaald en dat is ‘ie echt meer dan waard! Je kunt er naast je DSLR camera ook nog 2 extra lenzen bijbewaren in een met zwart schuimrubber verstevigde binnenkant. De tas is waterdicht en heeft extra vakjes voor batterijen, filters en je portemonnee of telefoon aan de voorkant! De riem is verstelbaar :) Als je 50 euro teveel geld vindt, raad ik je aan om eens op tweedehands vlooienmarktjes om je heen te kijken voor een oude echte leren tas. Hoe ouder het leer is, hoe mooier de tassen vaak worden!

De camerastrap komt van iCamPlus op Etsy en kostte omgerekend van dollars naar euro’s ongeveer 20 euro! De bestelling ging snel en je hebt keuze uit heel veel verschillende designs. Vind je vanuit andere continenten laten inschepen teveel risico? Dan is de Nederlandse camerastrap shop Kekkecamerariem een goed alternatief… Heel veel keus!

Een gedachte over “My Etsy finds

Geef een reactie

