Instagram is méér dan een hipsterhype!

Ik ben gek op Instagram en ik hoop voor altijd geïnspireerd te blijven door de mooie esthetiek van een klein vierkant fotootje wat zoveel met je doet! De makers van dit filmpje hebben het begrepen! Ik merk ook dat ik anders naar de dagelijkse routine dingen ben gaan kijken en tegenwoordig zie ik overal iets moois in!
Hopelijk inspireert dit filmpje jou ook :)

Als je meer wilt weten over mijn Instagramfoto’s kun je mijn eerdere blogpost bekijken over hoe ik ze bewerk!

Aan deze video werkten mee:

Al Anderson         @allistrange
Brenton Clarke    @brenton_clarke
Kyle Steed            @kylesteed

Geef een reactie

