Favourite young photographers: Théo Gosselin & Maud Chalard

Hi!

In het kader van Valentijnsdag maak ik vandaag een begin aan mijn favourite young photographers list met dit duo als ultiem voorbeeld van lifestyle photographers.

the2

Sinds ik begonnen met met fotografie merk ik dat ik vooral ‘val’ voor uit het leven gegrepen foto’s die niet geregisseerd zijn. Lifestyle photography heeft me altijd al geboeid en de manier waarop deze fotografen hun mooiste momenten vastleggen vind ik echt fascinerend en daarom wil ik ze graag met je delen!

maud voiture

theo1

Het Franse liefdeskoppel Théo Gosselin & Maud Chalard maken de prachtigste indie/hippie achtige foto’s. Ze reizen de wereld over met hun dromenvanger aan het spiegeltje van hun roadtrip oldtimer en waren laatst in Latijns Amerika waar ze hun reis vastlegden op foto’s.

theo drive

Ze staan eigenlijk vooral bekend om de loveshoots van intieme momenten tussen partners, zonder dat de foto’s plat of ordinair worden. Neem een kijkje en laat je verrassen hoe open en eerlijk ze zijn in het vastleggen van hun leven zodat het bijna een zelfgeregisseerde documentaire is.

theo4

Ze lijken geen moment te missen en leggen alles vast zonder dat er censuur is voor alleen de fotogenieke momenten, want ook de minder fotogenieke foto’s plaatsen ze en daar wordt de reeks alleen maar mooier van als je het mij vraagt.

theo3
Hun levensstijl is absoluut inspirerend en jaloersmakend te gelijk. Puur en oprecht.

Een gedachte over “Favourite young photographers: Théo Gosselin & Maud Chalard

Geef een reactie

