Bellenblazen met Sjaak

classic film thee 2

Vandaag is het Sjakie’s dag

Hallo allemaal!

Vandaag staat mijn roodharig, klein en eigenwijs katertje in de picture!
Sjaak moet nog veel ontdekken over de wereld en hij kan soms de raarste fratsen uithalen.. dus daarom zal hij bellenblazen wel een heel leuk festijn vinden, dacht ik.

Zo gezegd, zo gedaan en zie hier het resultaat haha. Hij snapte er niets van en sprong in de lucht om ze met twee pootjes te vangen! :)

Stomverbaasd was ‘ie als ze dan verdwenen waren haha.. Ik heb ze kunnen vangen op mijn foto’s met een sluitertijd van 1/200 met een diafragma waarde van f/7.1. Zet wel je lens op manual focus want ander blijft je camera focussen op de bewegende luchtbellen! Tip: Stel eerst scherp op je onderwerp met autofocus, daarna op manual focus foto’s schieten!

Wat is ‘ie leuk hè?

classic film thee 3classic film thee 6classic film thee 7

Sjaak en ik hebben ons er aardig mee vermaakt vanmorgen…

Geef een reactie

