Drinking Tea & Dutch design

Lightroom bewerkt servies9 sjaak

Hi!

classic film thee 1

Ik ben fan van online handgemaakte designs shoppen (kijken, kijken niet kopen, want te duur). Uren kan ik ronddwalen van de ene webshop verder navigerend naar de andere..
So much for Pinterest! En zo kwam ik dus op de webshop van Het Paradijs terecht.

Daar vond ik dit thee setje van de illustrator Esther Hörchner.

En sindsdien ben ik dus fan. Een half jaar lang heb ik gekwijld en toen was mijn portemonnee dik genoeg om het te kunnen betalen.

De gedachte dat ik dan zowel het begrip Dutch Design en de handmade-webshop-business steunde heeft me overtuigd. Het allerliefst had mijn hebberige ik de theepot van alles in Wonderland er ook bijgenomen, maar dit was teveel van het goede
(lees: alweer te duur..)

classic film thee 8  Lightroom bewerkt servies16 sjaak-4

En uiteindelijk staat mijn allermooiste servies nu dus veilig achter glas verscholen in mijn servieskast sinds ik ben verhuisd, omdat ik té bang ben dat ik ze breek haha.
Dat is best aannemelijk, en anders doet Sjaak dat wel voor me.

Lightroom bewerkt servies5 sjaak-3

Dit bedoel ik nou..

servies2samengevoegd

Een gedachte over “Drinking Tea & Dutch design

Geef een reactie

