London!

G’ day!

Samen met de twee allerleukste vriendinnen ben ik op citytrip geweest naar Londen! Het reisje was een verrassing, want een van de meiden was afgestudeerd en dit wilden we haar cadeau doen voor deze mooie prestatie waar we allemaal erg trots op zijn. ’s Morgens vroeg werd ze thuis ontvoerd en pas tijdens de busreis kwam ze erachter waar we naartoe zouden gaan… Daar gingen we! Op naar Londen met de bus op de boot en terug!

We hadden fantastisch weer met een heerlijk najaarszonnetje!

15338118500_56a75af830_o

Blaadjes vangen met Eva in het park bij Buckingham Palace

15524334952_ee61385525_o

Langs de oever van de Thames, nadat we de Londen Tower Bridge overstaken

15524472032_5af11dec6c_o

De zon ging al haast onder aan het einde van de middag op Covent Garden

15337830879_96fc4a3d5a_o

Hide Park is waarschijnlijk het meest bekende park in Londen, maar St. James Park is voor mij het allerfijnst vertoeven!

15524737325_e53796f1b0_o

Onze buschauffeur kwam te laat, maar daar hadden de poepie chique mensen in dit nabijgelegen hotel geen last van met hun parkeerservice :)

15338017230_a03843408e_o

Laatste blik op de Tower Bridge en op naar huis na een fantastische en lange dag!

Tijdens mijn reis gebruikte ik mijn wide angle lens en mijn kitlens!
In de stad gebruikte ik een hoge shutterspeed: 1/640 en een diafragma waarde van f/4.0
’s Avonds probeerde ik niet onder de 1/60 te komen met mijn sluitertijd. Dan worden de foto’s namelijk onscherper.

Geef een reactie

