Snowy Dordrecht

Sneeeuw!

Dé reden om de stad waar ik me zo thuisvoel en van ben gaan houden eens van haar mooiste kant te bekijken en dus ben ik op fotografie tour geweest door het prachtige Dordt.

classic film

Geel (obviously) DAF’je

Er lag geen dik pak, maar dat kon de pret niet drukken want de zon scheen. Zon en sneeuw, de perfecte combinatie :)

Het leuke was dat ik de foto tour samen met iemand deed die Dordrecht niet zo goed kent. Ik ontdekte dan ook al snel nieuwe plekken en stond ik eens stil bij een geveltje waar ik normaal altijd zo voorbij loop.

classicfilmIMG_2683

Blossoms blooming in January…

Ik zit nu een beetje in de classic film modus.. Het allerliefst zou ik met een analoge camera fotograferen. Deze methode benadert het gebruik van filmrolletjes ook aardig, maar dán scherper! En met deze methode bedoel ik natuurlijk het gebruik van Photoshop CS & Lightroom!

Plaatjes schieten op film is natuurlijk nog mooier en vooral authentieker, maar dit daagt me uit in het creatief bewerken van foto’s en om te kijken hoever je hierin kunt gaan :)

f/5.0 – 1/160 – ISO 100

Geef een reactie

