Iris en het Zwanenmeer

Hi, everyone!

Vorige week was het een koude druilerige dag en was het absoluut geen weer om naar buiten de kou in te gaan, maar om lekker binnen te blijven hangen met de kachel op standje hóog. Omdat ik binnen zit en thuiswerk had ik echt wel even zuurstof nodig.. Gelukkig wonen wij aan het water en als ik mijn tuindeur opendoe sta ik praktisch in de polder, dus aan buitenlucht geen gebrek. Met mijn badjas en mij kopje koffie heb ik de zwanen in de sloot staan bekijken tot ze ongeduldig werden en me zo bedreigden en ze me lichtelijk dwongen om brood te gaan halen :) Inmiddels was het gezellig druk geworden want er stonden een vrouwtjes eend en woerd op de houten vlonder bij mijn voeten. Deze laatste jatte het brood nog voor ik het eerlijk kon verdelen.. Ik was te laat voor de foto, ondanks mijn shutterspeed instelling ;)

1/320 – f/5.0 – ISO 400

Mooi begin van de dag!

Classic_bright_IMG_2611  Classic_bright_IMG_2612
Classic_bright_IMG_2613  Classic_bright_IMG_2637

                             Camera settings                   Shutterspeed 1/320  – f/5.0 – ISO 600

Geef een reactie

